- Πόσο έτοιμοι είμαστε να εξεγερθούμε;
- "Πως γίνεται σε μια χώρα μπουρδέλο να έχουμε τόσες παρθένες;"
- "Είναι ψέμα το " δεν υπάρχει άλλη λύση" ?
- Γιατί "ξεπουλά(με)" ΤΕ τους συμπατριώτες μας?
Espressaki ? "sugar" ? thank u ;)
Γίναμε αιχμάλωτοι οικονομικών τρομοκρατών και αυτό που βιώνουμε είναι μόνο η αρχή....
Διώξτε τους !!!!!!!!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου