Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

ΠΡΩΙΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΜΕ "ESPRESSAKI"......

  •  Πόσο έτοιμοι είμαστε να εξεγερθούμε;
  • "Πως γίνεται σε μια χώρα μπουρδέλο να έχουμε τόσες παρθένες;" 
  • "Είναι ψέμα το " δεν υπάρχει άλλη λύση" ?
  •  Γιατί "ξεπουλά(με)" ΤΕ τους συμπατριώτες μας?

 Espressaki ? "sugar" ?  thank u ;)
 

 Γίναμε αιχμάλωτοι οικονομικών τρομοκρατών και αυτό που βιώνουμε είναι μόνο η αρχή....

Διώξτε τους !!!!!!!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου