Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

TRACK OF THE DAY:Burial-Untrue

http://www.youtube.com/watch?v=uDblKjCIRjI

Nicolas Jaar preps debut album, Space Is Only Noise - Circus Company will release the young producer's first album in February.

Nicolas Jaar will release his first album, Space Is Only Noise, early next year on Circus Company

Two years since his debut on Wolf + Lamb, Jaar is one of the most acclaimed new artists in electronic music. Though his first solo EP just came out this year, The Guardian has already compared him to Ricardo Villalobos and Aphex Twin. At just 20 years old he's toured internationally, bringing his Chilean-flavored, hip-hop inflected deep house live act to clubs like fabric, Panorama Bar and Bar 25, all while juggling the demands of being an undergrad at Brown University. 2010 was his most active year yet, with a slew of 12-inches on Wolf + Lamb and its off-shoot, Double Standard, as well as a recent digital compilation on his own imprint, Clown and Sunset.

Space Is Only Noise will be Jaar's second record on Circus Company, a left-field house label that seems perfectly suited to his eclectic production style. According to a press release, the album features the same romantic panache that has characterized much of Jaar's music to date, with off-kilter, melancholy grooves and lyrics delivered in French, such as "How can you talk about a landscape without showing the sky and the earth?" Jaar will be supporting the album with a series of live dates over the next two months. 

Tracklist 
01. etre
02. Colomb
03. Sunflower
04. Too Many Kids Finding Rain in the Dust
05. Keep Me There
06. I Got a Woman
07. Problems with the Sun
08. Space Is Only Noise If You Can See
09. Almost Fell
10. Balance Her In Between Your Eyes
11. Specters of the Future
12. Trace
13. Variations
14. etre

Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Πανικός στο Διαδίκτυο για την ανακοίνωση της NASA! (Συνέντευξη τύπου - 21:00)

Απόψε το βράδυ, στις 9 ώρα Ελλάδος, η Αμερικανική Διαστημική Υπηρεσία έχει προγραμματίσει συνέντευξη τύπου για να κάνει μια σημαντική επιστημονική ανακάλυψη στο πεδίο της αστροβιολογίας και να δώσει τέλος στις εκατοντάδες φήμες για ανακάλυψη εξωγήινης ζωής, που έχουν κατακλύσει το τελευταίο 24ωρο το διαδίκτυο.

Πράγματι, τις τελευταίες ώρες, δεν έχει προηγούμενο αυτό που γίνεται στο Διαδίκτυο με τους φανατικούς των εξωγήινων θεωριών να μετρούν τα λεπτά μέχρι την ανακοίνωση και τους πιο επιτήδειους να έχουν στήσει «παίξε στοίχημα» για το τι θα πουν οι εκπρόσωποι της ΝΑΣΑ.

Οι εικασίες για την μεγάλη ανακάλυψη είναι πολλές, με τις περισσότερες να επικεντρώνονται στο αν τελικά η NASA έχει εντοπίσει «μικρά πράσινα ανθρωπάκια» εκτός πλανήτη.

Η NASA αναμένεται να αναφερθεί σε ένα βαρυσήμαντο άρθρο που πρόκειται να δημοσιευτεί στο έγκριτο επιστημονικό περιοδικό «Science». Σύμφωνα με έγκυρες πηγές της βρετανικής εφημερίδας «Telegraph», πιθανότερο θεωρείται ότι θα ανακοινωθεί η ανακάλυψη ενός μικροβίου πάνω στο δικό μας πλανήτη, το οποίο μπορεί να ζει σε ένα περιβάλλον άκρως εχθρικό για τη ζωή όπως την ξέρουμε.

Αν όντως συμβαίνει κάτι τέτοιο, αυτό σημαίνει ότι μια «εξωγήινη» μορφή ζωής, που υπάρχει ακόμα και στη Γη, θα μπορούσε να υπάρχει και αλλού στο σύμπαν ή στο ηλιακό μας σύστημα. Τέτοια βακτήρια έχουν βρεθεί στο βυθό μιας λίμνης, στο εθνικό πάρκο Γιοσεμάιτ της Καλιφόρνια, η οποία είναι πλούσια σε αρσενικό, ένα στοιχείο  δηλητηριώδες για τους συνήθεις ζωντανούς οργανισμούς. Με κάποιο όμως τρόπο, αυτός ο μικροοργανισμός χρησιμοποιεί το αρσενικό για να ζει.

Η ανακάλυψη, αν επιβεβαιωθεί, δείχνει ότι υπάρχουν «σκιώδη» πλάσματα που ζουν παράλληλα με τους γνωστούς γήινους οργανισμούς, αλλά τα οποία έχουν ακολουθήσει διαφορετική εξελικτική πορεία. Κάτι ανάλογο θα μπορούσε να συμβαίνει κι έξω από τη Γη, ακόμα και σε πλανήτες που δεν έχουν φιλική για τη ζωή ατμόσφαιρα.

Όπως δήλωσε ο δρ Λιούις Ντάρντνελ του Κέντρου Πλανητικών Επιστημών του Λονδίνου, «αν αυτοί οι οργανισμοί χρησιμοποιούν αρσενικό στον μεταβολισμό τους, αυτό δείχνει ότι υπάρχουν κι άλλες μορφές ζωής πέρα από αυτές που ξέρουμε. Είναι εξωγήινοι, αλλά εξωγήινοι που μοιράζονται το ίδιο σπίτι με μας».

Μια τέτοια διαπίστωση έχει συνέπειες για την αναζήτηση εξωγήινης ζωής αλλού στο σύμπαν, επειδή δείχνει ότι η ζωή μπορεί να βρίσκεται σε κάποια άλλη βιολογική μορφή, όχι εύκολα αναγνωρίσιμη με βάση τα γήινα πρότυπα. Σύμφωνα με ορισμένους επιστήμονες, η ύπαρξη «εξωγήινων» μικροοργανισμών στη Γη σημαίνει ότι η ζωή -σε διάφορες μορφές- μπορεί να έχει εμφανιστεί κι εξαφανιστεί αρκετές φορές στην ιστορία της Γης και αυτά τα «εξωγήινα» βακτήρια να είναι απόγονοι προηγούμενων «κατοίκων» (όχι κατ' ανάγκη νοημόνων) του πλανήτη μας.

Πρωτοπόρος και κατ' εξοχήν υπέρμαχος αυτής της άποψης ότι υπάρχει «εξωγήινη» ζωή στη Γη είναι ο κοσμολόγος Πολ Ντέηβις, καθηγητής του πανεπιστημίου της Αριζόνα, ο οποίος, όχι μόνο, εδώ και χρόνια, επιμένει ότι άλλες «εξωτικές» μορφές ζωής, με «εξωγήινη» βιοχημεία, ζουν κάτω από την μύτη μας, αλλά μάλιστα έχει οριστεί υπεύθυνος μιας διεθνούς επιτροπής για την υποδοχή των (πραγματικών) εξωγήινων, αν ποτέ εμφανιστούν στη Γη!

Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

“Without condom, it's the virus you're directly making love to”

Aνίκανοι ή προδότες;...

«Το 1981, έτος αφετηρία της εισόδου της Ελλάδας στην ευρωπαϊκή κοινότητα ως 10ο μέλος ο πρόεδρος της ΕΟΚ Γκάστον Τορν δήλωνε ότι : «Η Ελλάδα μπαίνει στην Ευρώπη με 3 πλεονεκτήματα :
1) την Εμπορική Ναυτιλία, 2) τον Ορυκτό της πλούτο και 3) το επιχειρηματικό δαιμόνιο των ελλήνων»...
 
Μετά από μικρό χρονικό διάστημα επισημάνθηκε σε ελληνική εφημερίδα, πως οι Γαλλικές εφημερίδες είχαν γράψει ότι: ΅Η Ελλάδα θα γίνει Μεταλλουργία της Ευρώπης!»
 
Σε άρθρο των FINANCIAL TIMES του 1978 (Βιομηχανική Επιθεώρηση, Απρίλιος 1978, σελ. 257) αναφέρεται: «Όταν η Ελλάδα γίνει το δέκατο μέλος της ΕΟΚ, ο εκτεταμένος Ορυκτός της πλούτος θα προμηθεύσει την Κοινή Αγορά με μία μεγάλη ποικιλία πρώτων υλών, που θα συμβάλλουν στην εξασφάλιση ουσιαστικής αυτάρκειας της Κοινότητας ως προς πολλά προϊόντα».

Είναι γεγονός ότι - με εξαίρεση τα...πετρέλαια της Μεγάλης Βρετανίας και του γαιάνθρακα - η χώρα μας είναι η πλουσιότερη χώρα της ΕΟΚ σε μεταλλεύματα οικονομικώς εκμεταλλεύσιμα. Ορισμένα δε από αυτά είναι και στρατηγικής σημασίας (ουράνιο, νικέλιο, Βωξίτης, χρώμιο)».....Αυτά.


Υ.Γ. Κοντεύει να γίνει ποινικό αδίκημα η μη σύμπραξη με την κυβέρνηση.
Όποιος δεν συμφωνεί.. στην πυρά!
Η κυβέρνηση και οι πάτρωνες της περνάνε το μήνυμα….
ΠΡΕΠΕΙ όλοι να συμφωνούν μαζί μου,
ΠΡΕΠΕΙ όλοι να αναγνωρίζουν την “ευκαιρία”/”ευτυχία” του μνημονίου,
ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΕΠΕΙ....................
Όποιος δεν συμφωνεί δεν είναι πατριώτης.

ΠΡΩΙΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΜΕ "ESPRESSAKI"......

  •  Πόσο έτοιμοι είμαστε να εξεγερθούμε;
  • "Πως γίνεται σε μια χώρα μπουρδέλο να έχουμε τόσες παρθένες;" 
  • "Είναι ψέμα το " δεν υπάρχει άλλη λύση" ?
  •  Γιατί "ξεπουλά(με)" ΤΕ τους συμπατριώτες μας?

 Espressaki ? "sugar" ?  thank u ;)
 

 Γίναμε αιχμάλωτοι οικονομικών τρομοκρατών και αυτό που βιώνουμε είναι μόνο η αρχή....

Διώξτε τους !!!!!!!!!!!